tisdag 21 maj 2013

Det var några dagar sen sist! Vädret här har varit helt underbart, strålande sol i flera dagar - inte ett moln har synts till och temperaturen har varit högsomrig. Detta i kombination med mindre plugg har lett till fest, runtstrosande och stek. Korridorsfesten i fredags hade inte kunnat bli bättre - pga. det fina vädret drog alla ut med filtar och  mys och det kom riktigt mycket folk. I lördags bakade jag citronmarängpaj som jag tog med till mickis för att kolla på ESC - såå mysigt! I söndags blev det lite plugg i solen med Natalie innan vi drog ner på vegankök och åt supergod, indisk gryta på mysiga hamnmagasinet. Vädret ser lovande ut ännu en dag så när jag har skrivit klart detta ska jag bege mig ut på morgonprommis och sen blir det plugg på skolan. Härliga tider!

Malin och Natalie utanför Samhällsvetarhuset. Detta var nog första stekardagen!


Bild från korreferren!

Fiiina Umeå

Fiiiina Mickis vispar grädde till pajen :)

Umeå älv

Natalie innan folkköket

Umeå är så himla fint!

Vegans indisk gryta med ett jättegott bröd! Mmmmm

Utsikt från Universitetssjukhuset. Fiina Umeå! Dessvärre gör bilden Umeå ingen rättvisa alls..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar