fredag 3 maj 2013

HÄRLIGA FREDAG! Äntligen lyckades jag kliva upp kl. 7 när väckarklockan ringde och den blåa, molnfria himlen satte mitt humör för dagen! Härligt. Käkade frukost och traskade sen iväg till campusbokhandeln för att införskaffa min sista bok till denna engelskakurs, sedan glassade jag en stund i solen innan jag traskade hem igen för att ändra lite smågrejer i uppsatsen som nu (gulp!) är inskickad. Men vilken sten som har lättat sig från mitt hjärta. Skönt.

PunchOuten igår kväll var för övrigt så jäkla härligt, bästa passet hittills tror jag. Jag tror att man kan se att jag har fått liiiite mer muskler kring armar och axlar faktiskt. Dessvärre har jag noll träningsvärk idag, men det kommer kanske imorrn istället. Idag står joggingtur, plugg, dammsugning och energibollsbak på att-göra-listan. Pepp!

Kanske är det ingenting, eller så har jag fått liiiite mer muskler. :)
Utsikten från Samhällsvetarhusets solar-altan. Campusområdet är så himla fint nu när snön har smält! Byggnaderna i mitten är Norrlands Universitetssjukhus.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar