söndag 5 maj 2013

Riiiiiktigt seg dag idag alltså, jävlar. Det är sällan jag känner mig såhär omotiverad och lat och på allmänt dåligt humör hela dagen. Har bara suckat och kollat tv-serier och pluggat om vartannat (vokabulärhäftet får mig också på fruktansvärt dåligt humör, det är så jäkla dåligt konstruerat) och väntat på att dagen ska ta sluuuut nån gång så det får bli måndag och nystart och allt det där igen. Har ju inte haft några lektioner eller seminarier alls den här veckan så det ska bli skönt att komma igång med det igen, och även få lite rutiner tillbaka även om jag har försöker behålla dom.

Det var värmerekord här idag, 12,5 grader som varmast tror jag. Tyvärr var jag på för pissigt humör för att ta vara på solen. Jag undrar om det är dom nya mini-pillrena som gör att jag är cranky, har varit det i veckan också. Hoppas inte.. Nåväl, klockan är 1 minut över 22 och det innebär att jag äntligen kan lägga mig. Längtar till att vakna upp till en ny vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar