tisdag 14 maj 2013

Så sjukt skönt morgonväder det var idag! Sol och jättevarmt. Det var superpassande med en 5,3 km powerwalk för att väcka kroppen lite. Däremot har jag börjat få himla ont på ovansidan av foten, misstänker muskelinflammation eftersom det känns liknande som när jag hade det i andra foten. Funderar på att självmedicinera mig själv med en ipren-kur, eftersom det ändå var det enda rådet jag fick när jag besökte vårdcentral förut. Så jäkla ovärt det var att köra 4 mil tur och retur till Robertsfors vårdcentral bara för att få höra att jag ska äta en 10 dagars ipren-kur. Nåväl, ska avvakta ett tag..

Ikväll står jag inför 4 dilemman, eller mest 3. Det är Sverigematch och Semifinal 1 i ESC samtidigt ikväll, och dessutom har jag bokat ett indoor walking-pass som jag gärna vill gå på. Mest av allt borde jag plugga. Önskar jag kunde göra 4 olika saker samtidigt. Men det blir träning och ESC tills jag somnar. Idag ska jag nog göra stuvad potatis och quornkorv till middag och det ska bli såå jääkla gott! :) Har för övrigt sjuk träningsvärk i skuldror/rygg idag. Känns bra!

Natalie hjälpte mig att fota igår så jag kunde se om jag gjorde hunden/huset/berget/triangeln/upp-och-ner-vänt-V rätt. Till slut gjorde jag det (-ish)! Klarade för övrigt halva första delmålet igår; 1 armhävning på tå! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar