torsdag 16 maj 2013

Shit, är galet trött idag trots 9 timmars sömn och allra första sommardagen! Det har varit värmebölja idag och det har varit såååå jääääkla härligt. Äntligen alltså! Det är till och med musöron på en del björkar. Så härligt.
Nåväl, min dag har inte varit så intressant. Har tenta imorrn så givetvis har jag pluggat. Men dagens höjdpunkt är given: VG i litteratur! Detta är ämnet jag har haft mest ångest inför, fyfan vad skönt att jag kirrade ett VG! Detta är nog också det ämne jag har haft allra sämst självförtroende inför. Fyfan vad gött. Egentligen vill jag fira med lite lösgodis men jag har varken ork eller tid att pallra mig till affären. Det blir kvarg med hallon och kokos istället, det är inte fy skam det heller!

Nåväl, det ska bli en sjukt härlig helg med korrefest imorrn, ESC på lördag och boxning på söndag. Nu ska jag tina lite hallon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar