måndag 13 maj 2013

Shit vad härligt det var att kliva av bussen från ett grått och regnigt Råneå till ett varmt, soligt och grönt Umeå! Sjukt att det kan vara så stor skillnad. På vägen hem såg jag en humla och en fjäril och aldrig någonsin tidigare har jag nog uppskattat synen av en humla så mycket. Det är så fint att dom är så stora så här års, det syns verkligen att det är överlevare från fjolåret.

Nåväl, idag har jag fått betyg i två moduler och det blev VG i båda! En sån jäkla lättnad alltså, shit vad glad jag blev. Jag har lagt ner sån tid och tanke och möda så jag hade blivit  besviken annars. Också skönt att få ett konkret bevis på att slit lönar sig. Sjukt bra tanke att ha i huvudet nu eftersom jag strax ska bege mig ner till Iksu för första PunchOuten på nästan en vecka! Är grymt taggad, har till och med drömt om boxning. Bättre start på veckan hade jag bara kunnat drömma om!
För att fira detta lägger jag upp en bild på söta lillmamma från i onsdags då jag för övrigt provade Frasses quornburgare. Jag blev besviken på simpelheten och det var inte så jättegott. Än klår inget Max!

1 kommentar: