fredag 28 juni 2013

Mina senaste dagar har bestått av kraxande, feber och halssmärta. Av någon konstig anledning har jag också sovit superdåligt, inatt har jag bara sovit mellan tolv och kvart över tre och trots att mina ögon grusar så kan jag inte somna om. Varje gång jag sväljer känns det som att jag försöker svälja ner en stor klump och gommen är alldeles svullen och öm. Jag kan verkligen inte bli sjuk utan att det sätter sig i halsen, det gör det varenda jäkla gång och halsont är ungefär det värsta man kan ha. Idag är fjärde dagen med detta jäkelskap och jag undrar om det kan vara halsfluss, har haft det en del somrar.. Men penicillin är inte min bästa vän. Nåväl.

Förra veckan var en okej träningsvecka med två springturer, en pw och ett rejält styrketräningspass. Den här veckan har det ju då inte blivit nån träning alls vilket känns supertråkigt eftersom jag var pepp på en riktig cykeltur, men jag får komma igen nästa vecka istället. I helgen är det Öjeby marknad och jag håller tummarna att jag är frisk då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar