fredag 19 juli 2013

En återuppstånden

Det blir verkligt helt dött här när jag sommarjobbar, men så finns det också verkligen ingenting att skriva om. När jag jobbar natt så börjar jag 21, slutar 07 och somnar typ 08. Sover till 17.30 och degar tills jag börjar igen. Denna sommar har varit lika händelserik som vädret har varit bra - inte alls med andra ord. Men om 1½ timme går bussen som ska ta mig till Umeå där jag ska spendera den här helgen och det ska bli underbart! Inte bara får jag njuta av en fantastisk stad, utan kära Kicki kommer också göra mig sällskap. Tänk att det är ett helt år sen vi sågs. Det ska också bli superkul att träffa andra fina dallasvänner. Till min andra stora glädje kan jag förtälja att jag nu har bokat en resa till Bulgarien! Det känns overkligt och fantastiskt. Jag har aldrig varit på solsemester så det ska bli riktigt härligt. Men självklart förstår jag inte än att jag ska åka dit om en månad.. men det kommer väl. Nu slängar jag in lite blandade bilder från sommaren innan jag börjar packa!

Fin soluppgång bevittnad under nattjobb

Ny superfin tunika!

Bröder

Min XL jordgubbstårta med fläderfromage!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar