fredag 26 juli 2013

Oj, vilken härlig sommardag det har varit idag! Sådana här har jag verkligen längtat efter och det var nog väldigt behövligt också. Det har varit 27 grader och sol hela dagen; jag har legat ute och solat men mestadels suttit i svalkande skugga och läst Invandrarna. Jag har även fått en hel del tvättat och det är så bra en sån här dag då man kan hänga tvätten på tork ute. Det torkar så himla snabbt och doftar underbart sedan. Sedan skadar det ju inte heller att det är lönedag: jag har kikat på kompaktkameror (eftersom min förra blev stulen..) och det kliar verkligen i fingrarna! Hörde att Elgiganten har 22% på allt i butiken så det blir förhoppningsvis en tripp dit imorrn. Annars har jag haft en mysig vecka med min faster och hennes man boende hos oss några dagar, och såklart den obligatoriska släktmiddagen igår. Det blir bara roligare och roligare för varje år som man ses, jag märker att jag uppskattar dessa små släktträffar eftersom de också är relativt sällsynta.

Nu har jag smort in mig med mitt nya väldoftande Body Butter från Body Shop efter en skön skrubbdusch. Det finns inget annat sätt som gör mig så redo för nattjobb som att känna sig fräsch! Däremot har det blivit en hel del frossande hela veckan så jag ser fram emot en detoxdag nästa vecka. Längtar efter goda sallader!

Mysig familjemiddag!

Zeke <3 notera hur fina mina egenplanterade tagetes i bakgrunden är!


Dagar som dessa har verkligen varit efterlängtade i sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar