torsdag 25 juli 2013

Sunny Day, Longing For Sunny Beach

Alltså ÄNTLIGEN har solen och värmen kommit hit och lagom till mina två dagars ledighet dessutom. Vi har släkt hos oss och det är också mysigt, ikväll vankas det släktmiddag inne i stan och innan dess tänkte jag finna mig ett par skor och en bikini till den stundande Bulgarienresan. Det känns bra att ha någonting att längta till, det gör allt jobbigt mycket mera uthärdligt.

Umeåhelgen var en väldigt behövlig sådan med mycket skratt och mys och prat. Det blir spännande att återvända dit igen i augusti med 4 nya korrekompisar.
Annars har jag inte mycket att förtälja, allt rullar på i lagom takt men just nu när jag är ledig och det är superväder så kan tiden gärna få gå lite saktare. Nu tänkte jag ge mig ut på solpromenad!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar