onsdag 14 augusti 2013

Första delen av resandet börjar..

.. ikväll med nattåget mellan Luleå och Stockholm. Ska verkligen bli mysigt att nattåga med Helen, vi pratade om allt som är jobbigt att göra när man är själv men som går bra när man är två; t.ex. att äta eller att gå till restaurangvagnen. Detta kan vi nu göra! Woho!
Annars har jag börjat få lite packningsångest. Jag åker ju till Bulgarien nästa vecka och jag måste packa dom grejerna nu. Vad ska man ta med? Vad får jag absolut inte glömma? Vad händer om jag glömmer något? Tänk om jag inte vet om något som man måste veta? Passet har jag iaf koll på men alla di andra sakerna som jag eventuellt inte vet om.. Nåväl. Nu ska jag ta en allergitablett så kanske jag har lättare att somna inatt. Nu kom jag just på att jag har glömt att packa öronproppar! Ska skynda mig innan jag glömmer det igen.. Avslutar med en bild på mina efterlängtade perfekta höstkängor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar