fredag 23 augusti 2013

Halsningar fran Bulgarien!

Jag har alltid avundats lite nar jag har sett statusuppdateringar dar forfattaren i fraga formodligen har anvant sig av ett skrivbord utan vara svenska sista tre bokstaver med prickar ovanfor. Nu ar jag den personen! Naval, det ar tredje dagen har och vi njuter av solen. Sjalvklart har jag brant mig lite trots att jag har smort in mig i massor av solkram, men det ar inte sa farligt. Men det basta forutom vadret och havet ar hotellmaten. Bade frukostbuffeen och middagsbuffeen ar enorma! Dom har huuuuur mycket som helst! Till middagen har dom alltid ett eller tva forrattsbord, ett salladsbord, ett fruktbord, ett dessertbord och sen maaanga olika varmratter att valja och vraka mellan. Igar hade dom aven ett sushibord. Sjukt ju!

Naval, jag ska inte fatta mig lang nar jag inte kan skriva ordentligt. Pa sondag ska vi pa katamaranutflykt och far kanske se delfiner, det blir fett! Annars ligger vi mest och latar oss i solen (skuggan). Nu ar det snart middag. Nar jag kommer hem ska jag ladda upp fantastiska bilder. Chao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar