lördag 21 september 2013

MÖR

.. efter dagens BP-pass. Jag lade på lite mer vikt än vad jag brukar och körde lite hårdare än vad jag brukar och jääävlar vad jag just nu är mör. Speciellt i armarna. Kommer ha MASSIV träningsvärk imorgon alltså. Lite dumt att jag tränade före jag ska hjälpa Mickis med flyttstäd än efter, hade nog varit smartare.. nåväl, det kanske blir lite som en stretch!

Igår kväll fikade jag med två fina tjejer från engelskaklassen i våras. Vi träffades på Kafé Station som har öppet ända till 24 på helgerna och det är så hiiimla mysigt att sitta där och kvällsfika. Det var verkligen jättetrevligt att catcha up lite, det har ju gått några månader sedan vi sågs. Idag har jag som sagt flyttstädning på agendan och sen blir det nog bara att läsa lite inför grupparbetet och om jag ids så ska jag göra energibollar. Mums! Imorgon ska jag kolla på ett sängbord och en cykel. Yay! Just nu kikar solen fram mellan molnen och det är ett himla härligt septemberväder ute. Nu ska jag fixa mig lite innan jag beger mig! God helg!

Härlig vårbild från maj då det var superfint väder. Good times!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar