torsdag 19 september 2013

The wedding

Måste ju självklart lägga upp lite bröllopsbilder, tyvärr blev typ 2% av bilderna bra men det är bättre än inget! Vet dock fortfarande inte hur man vänder på bilderna i datorn.. damn you camera!!




Vigseln var så himla fin och min kusin Johanna som gifte sig var så otroligt fin också. Jag har verkligen blivit blödig på sista tiden (kan iofs bero på de 4 veckors mens jag haft också..) så jag var riktigt tvungen att hålla mig från att börja grina innan jag skulle sjunga, vilket ledde till att jag typ var superskakis. Även under middagen när tal hölls tårades mina ögon. Det var fantastiskt att få ta del av vad som är en av min kusin och hennes mans största dagar i hela deras liv, och att jag dessutom fick äran att sjunga på deras bröllop är helt underbart. Det var många som kom fram till mig efteråt och berömde mig och då kände jag hur mycket jag har saknat att stå på scen, att framträda. Att sjunga eller spela framför människor ger mig en känsla som jag inte kan få av någon annan aktivitet. Jag har aldrig sett på mig själv som att jag har någon talang eller begåvning; jag har helt enkelt bara tyckt om att musicera och därför övat på det. Men är det något område som jag känner att jag kan så är det ju just musik. Bröllopet gav mig verkligen mersmak och nu är jag otroligt sugen på att införskaffa mig den där stålsträngade gitarren som jag har velat ha i så många år. Det är nog idioti att inte hålla på med det som man mår allra bäst av, även om det är på hobbynivå. Tack kära kusin + man för att jag fick ta del av er stora dag och även återupptäcka musikglädjen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar