tisdag 17 september 2013

Tiiiisdag

Helgen var underbar med mycket kärlek, skratt och musik. Detta var det första riktiga bröllopet jag är på (som jag minns nåt ifrån) och det var verkligen jättekul. Kul att träffa släkt (speciellt alla URSÖTA MÅNADSGAMLA KUSINBARN), kul att se kusin gifta sig, kul att sjunga under vigseln och kul att komma iväg lite. Hann med en lång fika med kära Helen också!

Idag har jag haft pjäs-seminarium under förmiddagen, kommit hem och lagat lunch och sedan åkt iväg och storhandlat. Äntligen har jag också införskaffat mig en sprillans ny stavmixer - det är lätt det bästa matredskapet någonsin och jag har verkligen saknat en här; har ej kunnat göra bönbiffar, hummus, smoothies eller allt annat gott som behöver mixas. Imorgon ska jag göra min efterlängtade indiska, veganska gryta där man dessutom behöver en stavmixer. Sedan ikväll blir det 55 minuters spinning innan lite mer plugg!


Bild lånad från vegannasol.net och om du klickar på länken kommer du till receptet. Skitbra sida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar