onsdag 2 oktober 2013

25497 steg..

.. har jag gått idag! Egentligen är det "bara" 17247 men 55 minuters bodypump omvandlas till dryga 8000 steg. Inte illa. Min kära mor har nämligen utmanat mig på en stegutmaning som jag alltså har antagit. Riktigt bra promenadmotivation faktiskt, så imorse startade jag min dag 6.30 med en härlig 30-minuters promenad. Det var jättefint ute vid Nydalasjön, var tvungen att fota lite halvkassa mobilbilder!
Annars har den här dagen endast bestått av tentaplugg. Det var ovanligt varmt idag så jag och Anton käkade lunch utomhus faktiskt, i oktober! Och solen värmde så gott. Riktigt härligt. Imorgon blir det samma visa för på fredag är det ju tenta, och oj vad skön den här helgen kommer bli! Ser fram emot den riktigt mycket.
Nu värker mina armmuskler så mycket att det t.o.m. är jobbigt att skriva detta inlägg, så jag avrundar med ett godnatt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar