måndag 21 oktober 2013

Jag har känt mig allmänt opepp på saker den senaste tiden. Opepp på träning, plugg, umgänge, sånt där. Kanske är det för att mörkret kryper närmre, kanske är det de nya mini-pillrena som härjar. På onsdag ska jag i alla fall hem och det ska bli så himla skönt att byta miljö ett tag, och jag hoppas jag kan få lite ledighetskänsla också.
Helgen var bra med popquiz och cosmopolitan i fredags och lite shopping och lunch med vänner i lördags.
Om jag skulle analysera mitt liv just nu och använda de litterära termer jag just har lärt mig så skulle jag säga att signifikanta motiv är träning, läsning och analysering. Det är detta som rör sig i mitt huvud just nu, plus några tankar om vad framtiden har i åtanke för mig. Jag har sökt fyra kurser till våren, där en juridisk översiktskurs ligger på prio ett, statsvetenskap som tvåa, historia som trea och engelska b som fyra.
Idag ska jag träffa några klasskamrater för grupparbete och ikväll blir det zumba med fina malin.

Gårdagens förmiddagspromenad bjöd på fina vyer och värmande sol.

1 kommentar:

  1. Jag har känt precis likadant som du. Det är något underliggande som känns blööh, vilket gör att jag känner opepp till socialt umgänge, skola, träning etc. Men det börjar bli bättre :)
    Hoppas du blir fylld av energi efter en vistelse hemma hos lill-mama och lill-papa!
    kram

    SvaraRadera