lördag 16 november 2013

Gårdagen bjöd på lite blandad kompott med en tur till det då outforskade Emmaus:et med Mickis där jag fyndade en välbehövlig kaffeburk (syltburken jag använder nu rymmer inte ett helt kaffepaket..). Vidare lade jag mig i soffan för att läsa till skolan men det blev en 1½ timmes powernap istället! Detta händer alltför ofta, min soffa är nog helt enkelt för skön.. Sen iväg till iksu för ytterligare ett spinningpass med Malin och Angelica, kändes ganska tungt dock. Har tränat mycket i veckan så min kropp behöver nog komma ikapp lite grand. Nåväl, avslutade kvällen med stickning och Breaking Bad. En helt okej fredag alltså. Men idag måste jag verkligen catcha up på läsandet, även om det tar emot att plugga en hel lördag. Har även ett BodyPump-pass inplanerat idag, måste nog jobba lite mer på musklerna så jag orkar mer! 
På vädret imorse pratade dom om en storm som skulle påverka kustlandet i Västerbotten, får se vad som händer.. Nu Brott och Straff!

Jättefina Mickis bredvid den jättefina skylten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar