torsdag 14 november 2013

Gårdagens Body Combat var så kul! Precis vad jag behövde denna vecka, och shit vad jag har saknat boxningen från i våras! Det är verkligen min grej, på vägen hem från Iksu hade jag ett stort leende på läpparna och kände mig så energifylld att jag var tvungen att gå en extra promenad medan jag pratade med Helen i telefon.
Imorse vaknade jag t.o.m. före väckarklockan som var satt på 6.30, så när den väl ringde var jag ganska pigg. GRYMT skönt alltså! Var ensam i köket när jag käkade frukost, det var ganska mörkt ute så jag tände ljus och satt och myste med svt:s Gomorron innan jag gick ut på en härligt uppfriskande promenad som jag precis kom tillbaka från. Ute är det -3 och soluppgång så det var hur härligt som helst. Idag ska jag nog ha vilodag, men jag är 100% laddad inför en pluggspäckad dag!

Morgonens Nydalasjön

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar