måndag 25 november 2013

Morning Walk Monday

.. och så var vi inne i vecka 48 och 5 veckor återstår av året. SJUKT!
I morse kom jag äntligen ihåg att ta med mig kameran på morgonpromenaden, dessvärre var det inte en lika magnifik soluppgång som det brukar vara men ändå väldigt fint. Den här veckan har jag som mål att få in mer promenader, det har blivit väldigt lite sånt sedan stegutmaningen avslutades och det vill jag ändra på.
Annars har jag ingen träning planerad den här veckan men säkerligen blir det cykel och body combat. Har blivit sugen på jogging så det tänkte jag också ge mig in på.

I helgen bröt jag min nyttighetsmånad genom att äta godis. Det är absolut ingenting jag ångrar eller känner ångest över, det var ett medvetet beslut och jag känner att jag har förtjänat det efter 2 veckor av hård träning. Gårdagen bjöd även på pizza och bio med Mickis, något jag kände att jag verkligen behövde och hela kvällen var så mysig! Vi såg Hunger Games: Catching Fire och shit vad spännande och bra den var! Jag har ju läst alla böcker men glömt bort ganska mycket handling och det var nog fördelaktigt.

Idag står plugg och grupparbete på agendan, vår presentation av bildningsromanen börjar närma sig och det ska bli så skönt när det är över. Ser fram emot att pilla med redovisningen i Prezi också, det är riktigt kul faktiskt. Snart blir det dagens första mellanmål och plugg!



1 kommentar:

  1. Såg att du kommenterat hos Kissie. Du vet att hon kopierar sina lite "djupare" inlägg va? Här kan du läsa originalet! http://psychedelique.blogg.se/2013/november/mindfuckhaha.html#comment

    Psychedelique är tydligen idolen.

    SvaraRadera