tisdag 12 november 2013

snö

Jag var hemma förra veckan och blev överlycklig av all snö som fanns där. På bussen dit i onsdags eftermiddag/kväll fick jag världens julkänsla, jag satt och myste hela vägen och om jag hade varit en katt så hade jag spunnit (?). Men det känns skönt att vara tillbaka nu med träningspepp på max! Igår inledde jag även en nyttighetsperiod fram till åtminstone 13e december och gav järnet på veckans första spinningpass. Äntligen har jag börjat komma till det stadiet där jag känner mig skön i huvudet och kroppen efter ett träningspass. Jag har också börjat kunna ge mer än tidigare, jag vågar tro att jag orkar mer och vågar utmana mig själv lite. Ikväll blir det IW med Malin och imorrn ska vi prova Body Combat, det ska bli superspännande! Längtar efter en ny, rolig träningsform som inte är enformig på det sätt som spinning är. 

Idag sov jag ända till klockan 10, något jag inte har gjort på hur länge som helst, men förmodligen var det behövligt! 11 timmars sömn blev det, däremot får jag ju lite ångest om jag sover till längre än 7.30 typ. Så nu blir det effektiv pluggtid i ett par timmar och sedan härlig promenad i sol och 3 plusgrader!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar