måndag 2 december 2013

Första advent

Jag hade verkligen en supermysig helg med popquiz, stickning, bakning och adventsfika. Sån lyx att snön föll natten mellan 30e november och 1a december också! Igår blev en fullspäckad dag med tidig frukost, julkalender, saffransbullbak och sedan fick vi besök av en tidigare korridorsgranne som vi fikade vårat nybakta fikabröd med. Jag kände mig inte riktigt redo för måndag imorse, har inte riktigt ställt in mig på plugg-mode. Hade varit så underbart att ta jullov NU och bara göra mysiga saker.. Men jag måste försöka fokusera de här sista veckorna så jag får nånting vettigt gjort. På söndag ska dessutom hemtenta vara inskickad så jag behöver vara koncentrerad i veckan. Ikväll blir det i alla fall spinning med Malin igen, det kanske får fart på plugghuvudet lite grand. Nu läsning!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar