fredag 30 oktober 2015

Ny lokation: Uppsala

Nu när bloggandet verkar vara på nedgång blir jag självklart sugen på att börja igen. Det är ju the story of my life: ett halvår efter det slutat vara inne med boleros blir jag sugen på att anamma den klädstilen. Det är tur att mode kommer igen. Eller så behöver man inte bry sig så mycket och bara ha på sig det man tycker är bekvämt och snyggt. Bekvämt är btw också the story of my life. Anyway.

Jag har flyttat! Sakta men säkert rör jag mig längre och längre ner i landet och nu befinner jag mig i en 5:a i centrala Uppsala. Det är najs. Bor med 3 andra supertrevliga studenter som inte heller är från staden. Jag tänkte att det kan ju vara kul att dokumentera min vistelse här - vem vet, jag kanske är nästa August Strindberg eller Carl von Linné? I sådana fall skulle det ju vara utmärkt med en samtida livsskildring av studentlivet i en stad sprängfylld med universitetshistoria. Här kommer lite snapshots från mina promenader i staden!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar