lördag 7 november 2015

Friyay

Helg!
Gud vilken jobbig och stressig vecka detta har varit, med uppsatsinlämning och allt. Igår blev den i alla fall klar och jag kunde avrunda veckan med en burgare och en öl i gott sällskap. Kvällen avslutades dessutom med spontanbio, och inte vilken som helst, utan Paranormal Activity 5 i 3D! Sjukt kul med spontanbio och sjukt kul med skräckfilmsbio faktiskt, mycket skratt blir mellan skrämningarna (?) även fast filmen i sig kanske inte var en tiopoängare.

Idag är det lördag och jag känner mig så seg och trött; det är regnigt ute vilket är mysigt men lite av en partypooper. Har i alla fall städat mitt rum och ska snart fixa mig, för ikväll blir det pizzabak i Gränby :)


3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Haha! Jag tänker på Gustaf de få gånger som jag ser en skräckfilm. Hur han skrek som en stucken gris på Dallas när vi hade skräckfilmskvällar. Det är svårt att bli allt för rädd när man ser skräckfilmer ihop med många människor tycker jag, (vilket är ganska skönt :) )

    Kramar till dig
    ps. vad kul det är att du har börjat blogga igen :) Jag ska börja jag med. Blev så inspirerad!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, just det! Det hade jag heelt glömt bort :D Haha jag blir rädd trots att det är så mycket människor, alltså jag tar mig inte igenom en skräckfilm utan någonting att hålla upp för ögonen ;)
      Kram!
      Ps: oh yay, jag ser jättemycket fram emot att läsa din blogg!! :)

      Radera