lördag 14 november 2015

Just nu


Återhämtning efter träning! Drack te till frukost, så jag har suktat så mycket efter kaffe hela förmiddagen. Idag blev det medeljympa på friskis & svettis, är sugen på en mysig promenad också så jag hoppas jag kan få in det idag. Har egentligen inte mycket planerat denna lördag förutom gospelkonsert ikväll, men jag måste städa och tänkte laga mat och läsa lite och sånt där helgmysigt. Hade tänkt plugga också men sen tänkte jag att jag kan väl unna mig en helt ledig dag denna vecka i alla fall! Är sugen på att baka saffransbullar också, mums!! 

2 kommentarer:

  1. Men asså Teodor! Du fattar inte hur mycket jag saknar dig!! Herregud. Har kollat igenom dina gamla blogginlägg från Dallas-tiden och jag blir alldeles nostalgisk och längtig. Hualigen vad jag saknar dig min vän. Hoppas verkligen att vi kan ses snart för nu var det alldeles för längesen. Kramar till dig!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men ååh <3 Jag saknar dig också otroligt mycket!! Vilken underbar tid vi hade då, vi hittade på så mycket skoj och alla promenader längs bönerundan. Jag hoppas verkligen också vi kan ses snart, i alla fall IRL! Ses ikväll på Skype! :D KRAM!!

      Radera