måndag 9 november 2015

Monday Mango Passion

Jag glömmer saker ganska ofta, saker som hade varit trevliga att komma ihåg. Typ som att jag älskar mangote! Jag kom på det häromveckan när jag var inne på Indiska och kikade, och hittade denna teburk! När jag gläntade på locket var teet taget; det luktade exakt som såna där persikogodisar (trots att det är mangosmak på teet..)!! Och burken är så himla fin också, i metall. Den ska jag lätt spara när teet är slut.
Dessvärre kan jag inte göra te just nu för vattnet i lägenheten är avstängt! Det kom högst olägligt eftersom jag typ precis klivit upp (vaknade 11 efter ca 15 timmars sömn?!) och har alltså ännu inte gått på toa eller duschat. Hittade gammalt kaffe som jag värmde och åt lite kvarg till frukost. Man glömmer att vatten är så otroligt basalt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar