måndag 7 december 2015

Händelserika dagar..

.. har det verkligen varit på senaste! I lördags tog jag en dagstripp till Stockholm för att julshoppa lite med storebror, kom dock endast hem med cellofanplast och snöre.. Men, jag åt i alla fall en sjuk god vegetarisk burgare på Vigårda och en Dunkin' Donut! Inte fy skam inte, speciellt inte eftersom jag är på jakt efter den ultimata vegoburgaren. Vigårdas alternativt var faktiskt en bra kandidat för topplacering. På lördagkvällen var det fest och utgång vilket var jättekul (minus glasflaskan jag fick i ansiktet, men ingen större skada inträffade så det var ju tur), jag sprang till och med på två killar från Björnstammen, som jag pratat med förut tror jag. Kul! Igår jag var och roomie på adventskonsert, och idag fick jag äntligen tillbaka min mobil. MEN, det bästa av allt idag var ju faktiskt att få träffa fina Mickis igen <3 Kan inte förstå att det gått nästan 3, 5 månader sen sist. Helt sjukt länge. Och som jag började sakna Umeå igen. Fina Mickis <3
Idag har med andra ord varit en bra dag. Skön, ledig dag. Ikväll ska jag kolla klart på Mulan och sen läsa bok! Mys.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar