lördag 13 februari 2016

Isadora Grand Volume Lash Styler

Denna mascara från Isadora är relativt ny på marknaden och har fått väldigt bra kritik. Efter att ha testat den två gånger kan jag inte annat än att hålla med! Fransarna blir lagom volumösa tycker jag, samtidigt som de blir fint separerade och långa. Dessutom håller fransarna sig böjda väldigt bra, trots att mascaran inte är vattenfast. Det enda minuset för mig är borsten: när jag använder den vågiga sidan sticker jag mig hela tiden i ögat, och det kommer mycket produkt på huden. Detta kompenseras däremot väl med att den torkas bort förvånansvärt enkelt (när den torkat); endast en lätt touch med en tops räcker för att det ska lossna. Den är däremot inte superbillig, med ett pris på ungefär 169 - 189 kr beroende på butik. Hittills verkar den dock värd slanten! Idag ska jag kolla hållbarheten och om den smular.
Hoppas ni får en fin lördag! :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar