söndag 14 februari 2016

KVD Beauty

Jag är nog den enda i hela världen som missat detta, men det är ändå värt ett blogginlägg. Det är nämligen så att Kat Von D Beauty kommer till de svenska Sephorabutikerna nu den 16e februari!! Och idag är en dag då jag tackar gudarna att jag bor i Uppsala och inte Umeå. Vet dock inte hur mycket av hennes kollektion som kommer finnas, och jag har hört att hennes palett Mi Vida Loca inte kommer hit. Det tänker jag dock hoppas på in i det sista, för den ögonskuggspaletten verkar GUDOMLIG! Är även supernyfiken på hennes Tattoo Liners som bästa Linda Hallberg alltid använder. Yay alltså!!

Mi Vida Loca från Kat Von D Beauty, bild från google 

Tattoo Liner från Kat Von D Beauty, bild från makeup-gurun Temptalia



Från google


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar