söndag 7 februari 2016

Long time no see igen! Mitt bloggande är inte konsekvent, men det är inte mitt allmänna levnadssätt heller (vems är det?) så det gör inget.
Den här helgen har jag fina Matilda på besök från Umeå! I fredags for vi till Stockholm och tittade på Henrik Schyfferts och Fredrik Lindströms show Ägd, det var första gången jag var på en stand up-föreställning och jag gillade det! Att vi hade första parkett var inte heller fy skam.

Resten av tiden här har vi spenderat fikandes, uppsalaupptäckandes, pubsittandes och igår såklart mellotittandes!! Jag är SÅ taggad på att mello är igång igen, och det här året har verkligen kick-startat med dramatik i och med Anna Books diskvalificering och Perellis programledaravhopp.

Nytt sedan jag skrev sist är att jag påbörjat Svenska Språket A på 30 hp och Musikteori 1 på 15 hp, att jag ansökt och blivit antagen till gospelkören The Gloryfiers och att jag börjat lyfta skrot (får man säga så trots att jag bara gjort det 1 gång hittills?). Ganska mycket med andra ord!

Nåväl, idag är det söndag vilket innebär planering och förberedelse (både mental och fysisk) inför kommande vecka (som det struktureringsfreak jag är, är detta veckans höjdpunkt efter måndagen). So that's what I'ma do now!



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar